Huomenna aloitan Talastorilla työt. Sopimus on vuoden loppuun, mahdollisesti sitten pidempäänkin. Mutta tässä samalla sitten viimeistelen Projektia - kasaan papereita, tai lähinnä soittelen joka paikkaan jotta saan ne, täyttelen niitä ja olen yhteydessä eri maahantuojiin (hintavertailua!). Jossain vaiheessa syksyä/talvea laitan sitten rahoitushakemuksen vetämään. Siinä kestää aikansa, mutta jos positiivinen päätös tulee, niin Projekti päättyy ja uusi tulevaisuus alkaa :)
(Voisikohan tuota enää epäselvemmin kirjoittaa...?)

Heräsin tänään jo seiskalta, tunti ennen kellon soimista. Herään nykyään aina ennen kellon soimista, soi se sitten kuudelta tai kymmeneltä. Taitaa olla alitajuista, se kellon ääni on melkoisen ärsyttävä heti aamusta. Tekis mieli heittää se ikkunasta, kun se soi! Parempikin herätä ennen sitä - ainakin kellon kunnon kannalta!

Aamusta satoi vähän, mutta pääsin kuivana kaupungille. Tänään oli jostain syystä älyttömästi porukkaa jokapaikassa, miksköhän? Onneksi Nopolla on helppo löytää parkkipaikka, sen saa hyvin tungettua pieniinkin väleihin =)
Tulipa sentään asiat hoidettua.

Kimmo toi mulle tänään ison punaisen ruusun! Kuulemma ihan siksi, kun minä olen minä! Voiko herttaisempaa ollakaan :) Välillä se on niin jörö että! Ja sitten osaa kuitenkin yllättää <3
On se vaan ihana!